Navigatie

Levering, Retour en Klachten
 

Levering
Uw EAN codes worden direct verstuurd naar het opgegeven emailadres. Buiten kantooruren en in het weekend kan de levertijd iets afwijken.

Verzendkosten
De levering geschiedt door middel van email. U betaalt géén verzendkosten.

Retour
De EAN codes die wij uitgeven worden speciaal voor u op een bepaald algoritme aangemaakt. Wat betekent dat wij als bedrijf u een dienst hebben geleverd. Diensten vallen wettelijk gezien niet onder het herroepingsrecht. Daarnaast is het voor ons onmogelijk om te controleren of de codes niet gebruikt zijn / dan wel dat deze zich nog op een derde computer bevinden na het terugsturen.

Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ean-barcode.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

 

© 2015 - 2018 EAN-Barcode.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel